Deklaracja dostępności
Zespół Szkół Leśnych im. inż. Jana Kloski w Goraju zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Deklaracja dostępności dotyczy strony http://zslgoraj.pl/.
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Treści niedostępne:
- część plików może nie być dostępna cyfrowo
- umieszczone w serwisie filmy mogą nie mieć dołączonych napisów ani tłumacza języka migowego
- niektóre informacje mogą być przedstawione jedynie w formie graficznej
- mogą zdarzyć się sytuacje, że pewne dokumenty opublikowane na stronie są niedostępne, ponieważ pochodzą z różnych źródeł
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).
Informacje zwrotne i dane kontaktowe.
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Anna Matuszewska-Gumięga, sekretariat@zsl-goraj.cil.pl. 672552655
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszego urzędu: Jan Nowak — Dyrektor Generalny Przykładowego Urzędu, Adres: ul. Przykładowa 12, 00-111 Przykład, mejl: sekretariat@przyklad.gov.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dostępność architektoniczna
Podmiot swoją działalność podstawową prowadzi w dwóch budynkach tj. w budynku głównym szkoły oraz w budynku internatu. Oba budynki są wielopiętrowe.
Wejście główne do budynku szkoły znajduje się od strony parkingu. Z utwardzonego parkingu prowadzi podjazd dla wózków inwalidzkich biegnący równolegle do budynku. Wejście główne oraz pomieszczenia sekretariatu są usytułowane na parterze i są dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. Budynek szkoły nie posiada windy i wyższe kondygnacje nie są dostępne dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach.
Dostęp do budynku internatu jest niemożliwy dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. Budynek nie posiada windy.
Pojazdy parkowane są na dwóch ogólnodostępnych parkingach w pobliżu budynków, na którym nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób niepełnosprawnych.
W budynkach nie ma szczególnych oznaczeń ani systemów dźwiękowych ułatwiających poruszanie się osobom niewidomym i słabowidzącym.
Po budynkach można poruszać się z psem asystującym.
W budynkach nie ma pętli indukcyjnych. Budynek obsługiwany jest przez pracowników administracji posługujących się tylko językiem polskim. Wśród pracowników nie ma tłumacza języka migowego.
W celu uzyskania alternatywnego dostępu, ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazany jest kontakt:
- telefoniczny na nr: +48 67 255 26 55
- lub e-mailowo na adres: sekretariat@zsl-goraj-cil.pl
Podstawa prawna
Rozporządzenie Rady Ministrów z 9 listopada 2017 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych Dz. U. z 2017 r. poz. 2247
Ustawa z 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. z 2019 r. poz. 848